.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جبران غیبت آقای فرماندار !
پس از عدم حضور فرماندار قائمشهر در مراسم معارفه شهردار جديد اين شهر که در روز پنجشنبه گذشته صورت گرفت ، وی پيش از ظهر امروز ...
جبران غیبت آقای فرماندار !

پس از عدم عدم حضور فرماندار قائمشهر در مراسم معارفه شهردار جديد اين شهر که در روز پنجشنبه گذشته صورت گرفت ، وی پيش از ظهر امروز بهمراه  مسئولان ادارات شهرستان در دفتر كار شهردار حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، همزمان با اولين روز كاري شهردار جديد قائمشهر، فرماندار به همراه فرماندهي سپاه و نيروي‌انتظامي، دادستان، بخشدار مركزي و رييس اداره اطلاعات قائمشهر با حضور در دفتر كار شهردار انتخاب وي را تبريك گفتند.

فرماندار قائمشهر در اين نشست ضمن اعلام آمادگي فرمانداري و تمامي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان جهت همكاري با شهرداري گفت: تا زماني كه شهرداري كه مطابق قانون و خدمت‌رساني صادقانه حركت كند با تمام توان و استفاده از تمام ظرفيت‌ها از شهردار و مجموعه‌ شهرداري حمايت مي‌كنيم.

حسن قلي‌زاده افزود: اقدامات انجام شده در دوره شش ماهه تصدي صالح‌زاده به سرپرستي شهرداري قائمشهر قابل تقدير است.

وي تصريح كرد: حركت‌هاي خوبي در طول شش ماهه گذشته انجام شده كه بايد از اين به بعد با توجه به توان مديران شهري اين شهرستان شتاب و سرعت بيشتري بگيرد.

شهردار جديد قائمشهر نيز با اشاره به اينكه تمام ظرفيت‌هاي اجرايي و مديريتي براي توسعه در اين شهر به كار مي‌گيرم اظهار داشت: برنامه‌هاي جديد شهرداري قائمشهر استفاده از شيوه‌هاي نوين مديريتي و اجرايي است.

عباس صالح‌زاده با بيان اينكه با تمام توان مديريتي به مردم خدمت خواهيم كرد خاطرنشان كرد: هدف خدمتي به دور از مسائل حاشيه‌اي براي مردم است.

وي از تشكيل كميته راهبردي پروژه‌هاي شهرداري قائمشهر خبرداد و افزود: نيازسنجي و اجرايي‌كردن پروژه‌هاي شهري از مهمترين اولويت‌هاي اين كميته است.

در پايان اين جلسه فرماندار قائمشهر تنها علت عدم حضور خود در مراسم معارفه را عدم ارسال به موقع دعوتنامه و تداخل زمان برنامه با برنامه‌هاي ديگر عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مهر 1388
دو صد گفته چون نیم کردار نیست ......هنوز هم برای پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی قائمشهر توسط مسئولین امید داریم ......ببینیم و تعریف کنیم .....انشاء الله روسفید باشید .
شهروند 6 مهر 1388
خیابان بابل قائمشهر پیاده رو ندارد.ومردم از لابلای خودروها عبور می نمایند انصافا خیابانهای عقب افتاده ترین کشورهای دنیا پیاده رو دارند چرا که فلسفه وجودی شهرها برای شهروندان پیاده است متاسفانه شورای اسلامی قائمشهر در این خصوص هیچ توجهی به حقوق مردم نمی نماید ضمن انکه شهرداری با فرصت طلبی با تابلوی پارک بان سعی دارد حتی از فضای حاشیه خیابان که محل تردد عابران است پول بگیرد ..مثلا مقابل بانک پارسیان خ بابل=حال مسئولین قائمشهر پاسخ دهند اگر برای عابران اتفاقی بیافتد چه کسی پاسخگو است؟
نا شناس 6 مهر 1388
یکسال کارخاصی ازفرمانداری جزحرف ندیدیم ظاهرادیگه انگیزه ای وجود نداره تغییر لازم البته کوگوش شنوا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.